×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    אביזרי עזר לשמיעה למבוגרים ולכבדי שמיעה


    לאורך השנים איכות השמיעה יורדת בצורה משמעותית ופוגעת באיכות החיים.
    כיום, יש מגוון רחב של מכשירים מסייעים שיכולים לעזור ולשפר את עצמת הקול עבור מי שסובל מאובדן שמיעה קל עד בינוני. השימוש באביזרים האלה יכול להפוך את חיי היום יום לקלים ומהנים יותר ולעזור להם לתקשר בצורה יעילה יותר עם אחרים.

    אביזרי עזר לשמיעה הם אביזרים ייחודיים היושבים מעל האוזן ומאפשרים שמיעה ברורה יותר. הם משולבים מגבר אישי המגביר את הקול מהסביבה ומאפשר למשתמש לשמוע בצורה טובה וברורה יותר.  כדי למצוא את אביזר השמיעה המתאים ביותר למשתמש יש להתנסות במגוון המכשירים בהתאם לסביבתו ולצרכיו האישיים של המשתמש.

    כחלק מהשירות שלנו אנו מספקים ייעוץ, הכוונה והדרכה בבית הלקוח ללא התחייבות וללא תשלום.
    לתאום פגישה בבית הלקוח, חייגו : 03-7180323

    טלפון מוגבר למבוגרים ולכבדי שמיעה

    טלפונים מוגברים מאפשרים לאנשים עם אובדן שמיעה לקיים שיחות טלפון. טלפונים מוגברים מצוידים באורות מהבהבים המציינים מתי הטלפון מצלצל, בקרי עוצמת קול מתכווננים כדי להתאים את גובה הצליל של שיחת הטלפון לרמת שמיעתו של המשתמש. הלחצנים גדולים ברורים במיוחד המאפשרים חיוג מהיר וקל. כמו כן, ישנם גם טלפונים משולבים מערכת T Switch  המתחברת בצורה אלחוטית למכשיר שמיעה במצב T.

    התקן הגברה והשראה T-Coil

    כדי לעזור לאנשים המשתמשים במכשירי שמיעה במצב T כדי לשמוע טוב יותר את השיחה בטלפונים ניידים – יש מכשיר הגברה ייחודי בשם מערכת השראה צווארית . המערכת השראה כוללת חוט הנתלה על גבי הצוואר שמתחבר ישירות לטלפון הנייד באמצעות כבל AUX רגיל. המערכת מעבירה את הדיבור מהטלפון אל מכשיר השמיעה באוזן. דבר זה גם עוזר להיפטר מרעשי רקע כדי להקל על שיחה בסביבה רועשת.

    שעונים מעוררים משולבים רטט

    שעון מעוררים ייחודיים משולבים רטט עוצמתי המתריע בעת הצורך. פתרון זה מעניק פתרון מושלם לאנשים הסובלים מירידה בשמיעה ומאפשר להם לקום בבוקר בצורה עצמאית ומהירה.

    אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה

    האוזניות האלחוטיות מתחברות ישירות למכשיר הטלוויזיה ומאפשרות לשמוע בבירור את המוסיקה או התוכנית שאתם הכי אוהבים. האוזניות מגיעות עם סוללה נטענת איכותית המאפשרת שמיעה רציפה לאורך זמן. האוזניות מגיעות עם כפתורים ייחודים המאפשרים לשמוע את הטלוויזיה או את הסביבה בהתאם לצורך המשתמש. האוזניות מתחברות בקלות לכל סוגי הטלוויזיות, סטריאו, מיקרופונים ומערכות FM אישיות..

     

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve