×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    טלפון אלחוטי מוגבר Dect595 הפתרון האידיאלי עבורכם


    שומעים את הנאמר בשיחת הטלפון בצורה טובה וברורה יותר.

    כמה פעמים קרה לכם שהתקשרו אליכם ולא באמת שמעתo את הצלצול? או שאולי בזמן השיחה לא הבנתם מה הצד השני מנסה להגיד ופשוט התייאשתם שוב ושוב? לא עוד!

    בפוסט הבא אנו מציגים את הפתרון האידאלי עבורכם לביצוע וקבלת שיחות טלפון בבית או במשרד.

     

    טלפון אלחוטי מוגבר דגם Dect 595  של חברת Geemarc

    טלפון איכותי משולב בסיס אלגנטי ולחצנים גדולים ונוחים במיוחד.

    טלפון זה הינו ייחודי לאנשים מבוגרים ולכבדי שמיעה. שילוב של שפופרת אלחוטית נוחה לשימוש ותפעול ובסיס יציב עם כפתורים גדולים וברורים במיוחד הופכים אותו לטלפון המתאים ביותר לכל הגילאים.

    מכשיר הטלפון האלחוטי למבוגרים מצויד במערכת ייחודית המתממשקת למצב T במכשיר השמיעה הופכת את תהליך השימוש בו לברור ונוח במיוחד בכל שלב ובכל מקום בבית.

    הצלצול של הטלפון המוגבר הינו עוצמתי במיוחד – עד 50 דציבלים, ככה שאין סיכוי שתפספסו שום טלפון מבני המשפחה או מהחברים.

    בשפופרת החיוג ישנם שני כפתורים עיקריים בצבעים מנוגדים – אדום וירוק. מטרת הכפתורים הללו זה לנתק או לבצע שיחה בצורה מהירה במיוחד.

    דבר נוסף שקיים בשפופרת הינו אפשרות חיוג מהיר באמצעות לחצן חירום SOS. הלחצן ממוקם בצידו של המכשיר בצבע אדום בולט. בעת הצורך ישנה אפשרות ללחיצה קלה על הלחצן האדום ותוך מספר שניות יתבצע חיוג אוטומטי בהדרגה עד 4 מספרי חירום שתוכנתו מראש. בסיס המכשיר הינו יציב ומשולב מספר כפתורים שימושיים שיהפכו את תהליך השימוש בו לקל ופשוט במיוחד.

    • בחלקו העליון של הבסיס ניתן לראות כ-9 כפתורים לחיוג מהיר הניתנים לתכנות בצורה קלה ופשוטה למדיי. בכל כפתור ניתן לצרף תמונה רלוונטית לאיש הקשר. צירוף תמונה תאפשר לכם לזהות בקלות למי אנחנו רוצים להתקשר מבלי בעל פה את מספר חיוג המהיר שתכנתנו בהתחלה.
    • בחלקו התחתון ישנם כמה כפתורים לשימוש שוטף בטלפון המוגבר: מכשיר לקביעת עצמת הצלצול, כפתור חיוג חוזר, כפתור להפעלת הספיקר העוצמתי שבבסיס טעינת המכשיר ועוד..
    • מכשיר הטלפון המוגבר משולב תצוגה איכותית עם תאורה חזקה הנראית גם בחושך מוחלט

    המשיבון משולב הקלטת שיחות עד 30 דקות והצגת התראה מתאימה על גבי המסך.

    משיבון איכותי שניתן לגשת אליו בקלות במהירות ישירות דרך המכשיר. כל השיחות שלא נענו או ההודעות  שהתקבלו יוצגו בצורה ברורה על גבי מסך המכשיר. המשיבון משולב מנגנון הקלטה עד 30 דקות והגישה לשמיעת ההודעה הינה פשוטה שאינה מצריכה ידע מוקדם.
    ניתן להפעיל או לבטל את המשיבון, לקבוע את מספר הצלצולים לפני הקלטת הודעות ולבחור את אופן הצגת ההודעה.

    מכשיר הטלפון המוגבר מופעל על ידי סוללות נטענות (כלול בערכה) בעלות זמן המתנה ארוך במיוחד. מחוון ייחודי בחלקו העליון של המכשיר יציג לכם בכל רגע נתון את מצב הסוללה והאם יש צורך להטענת במכשיר על גבי בסיס הטלפון.

    אנו בחברת מהלב מעניקים פגישת ייעוץ והדגמה בבית הלקוח ללא עלות וללא התחייבות. לתאום פגישה השאירו את הפרטים שלכם בטופס המצורף מטה או חייגו: 072-3945422

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve