×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    מערכת הכוונה קולית לראשונה בחופי הים בישראל


    לאחרונה, התרחשה פריצת דרך בתחום הנגישות בישראל. חוף מציצים הפך לחוף הראשון בישראל המונגש לעיוורים!

    מערכת Step Hear שפותחה במטרה לאפשר ללקויי ראייה להתמצא במרחב הציבורי, הותקנה בחוף הים בפעם הראשונה בישראל. על מנת להפעיל אותה, יש להוריד את האפליקציה למכשיר הטלפון הנייד. בעת הגעה לטווח של אזור מונגש בו מותקנים רמקולים וביקונים של המערכת, יקבלו המשתמשים התראה על ידי רטט וצלצול. כעת יוכלו לקבל הסבר מפורט על המיקום בו הם נמצאים.

    המערכת הינה אחד החידושים הטכנולוגיים הנפלאים ביותר עליו עומלת במרץ חברת מהלב בשנים האחרונות, ומטרתה להעניק לאדם בעל מוגבלות ראייה גישה מלאה לתחבורה ציבורית ולמרחב הציבורי בכלל; החל מתחנות דלק, רמזורים, משרדים ממשלתיים, חוף הים ועוד. כל זאת בעזרת הכוונה קולית מרמקול המחובר לתחנת האוטובוס או מהאפליקציה בפלאפון האישי של המשתמש. המידע מפרט את כל מה שנמצא בסביבת המשתמש, כולל מרחק וכיוונים, את התחנות בהן הם עוצרים ואת זמן ההגעה של כל קו במידה ומדובר בתחנת אוטובוס. בנוסף, ברגע שבחר האדם את הקו לו הוא זקוק, יוכל בלחיצת כפתור לשגר הודעה לנהג האוטובוס וליידע אותו על כך שאדם עם מוגבלות מצפה לו בתחנה הבאה. האפליקציה עצמה פשוטה וידידותית למשתמש ובנויה במיוחד לאנשים עם מוגבלויות.

    Step-Hear הינה מערכת בפיתוח ישראלי פורץ דרך ראשון מסוגו, אשר חרט על דגלו את חזון הפיתוח של ציוד הנגישות המוביל בעולם לבעלי מוגבלויות פיזיות, חושיות וקוגנטיביות במטרה לאפשר להם להיות עצמאיים ככל האפשר, בכל מקום ובכל זמן. אנו רואים בעבודתנו שליחות של ממש ומקווים כי המערכת תשנה את חייהם של רבים.

    לקריאה נוספת על המערכת ההכוונה הקולית בחופי הים בישראל לחצו כאן

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve