×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    נציגי חברת 'מהלב' בכנס Gamescom 2018 בגרמניה


    תערוכת Gamescom השנתית הינה כנס המשחקים הגדול ביותר באירופה המתקיים כבר למעלה משמונה שנים בעיר קלן שבגרמניה. השנה, ביקרו בתערוכה כ- 370,000 מבקרים מ- 114 מדינות שונות. כמות המבקרים הפוקדים את הכנס מידי שנה מוכיחה את חשיבותה של התערוכה כפלטפורמה העסקית המובילה ביותר באירופה בתחום תעשיית המשחקים.

    מלבד אלפי המבקרים, יכלו גם אלו שנבצר מהם להגיע לתערוכה עצמה ליהנות מכמה מהאירועים המרגשים ביותר שהתרחשו במהלך התערוכה. ב-21 לאוגוסט עלה לאוויר שידור לייב בו לקחו חלק עשרות אלפי צופים מכל רחבי העולם.

    השנה, גם נציגי חברת מהלב הגיעו לבקר בכנס, בו הוקם דוכן של חברת Sennheiser המצליחה. חברת מהלב גאה לעמוד כיבואן הרשמי של Sennheiser ומציעה מגוון רחב של דגמי אוזניות לגיימרים, אוזניות למוקדים ועוד רבים אחרים. כל אחד מהדגמים מציג איכות סאונד יוצאת מהכלל וחוויית שמע ברמה הגבוהה ביותר.

    אין אדם שלא מכיר את הסיטואציה בה הוא מנסה לבצע שיחת טלפון תוך כדי עבודה, והעסקה הכדאית מתפספסת בשל אי הבנה וחוסר קליטה שלא באשמת משתתפי השיחה. ומה לגבי חוויית משחק איכותית? כיום, אוהבי המשחקים מודעים לחשיבות הגבוהה של סאונד איכותי ומשקיעים לא רק בקונסולה הטובה ביותר בשוק, אלא גם בסאונד הנלווה אליה. חברת מהלב מזמינה אתכם ליהנות מעולם חדש של סאונד ברמה שעוד לא הכרתם!

    לייעוץ ורכישת דגמי סנייזר לחצו – אוזניות למחשב

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve